رهبران برای افزایش درآمد، بر فرهنگ سازی مبتنی بر خدمات مشتری سرمایه گذاری خواهند کرد

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 08:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

Jay Beer یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز می گوید: در دنیا سالانه 500 میلیارد دلار صرف بازاریابی می شود و 9 میلیارد صرف خدمات مشتری می شود.

این در حالیست که این واقعیت را میدانیم که سریعترین روش برای افزایش درآمد، حفظ مشتری است. شرکت های هوشمند در حال پذیرش این اندیشه هستند که تجربه مشتری و خدمات مشتری، بازاریابی جدید است. با توجه به تحقیقات Walker برای تجارت تجربه مشتری از قیمت تا سال 2020 B2B مهمتر خواهد شد.

مشتریان حاضرند کمی بیشتر پول بپردازند، اگر تجربه ای خرید عالی داشته باشند.

خواندن 83 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 09:49

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.