جایزه نوآوری رستاک؛ تمدید مهلت ارسال اطلاعات به دبیرخانه

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 10:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ارسال اطلاعات به دبیرخانه جایزه نوآوری رستاک تا ۱۵ فروردین ۹۸ تمدید شد.

با توجه به درخواست‌های بسیاری از استارتاپ ها، مهلت ارسال اطلاعات برای شرکت در جایزه نوآوری رستاک تمدید شد. برای بررسی مناسب طرح‌ها توصیه می‌شود، آخرین ویرایش فایل‌‌ ها تا پایان اسفند ماه به دبیرخانه ارسال گردد. اطلاعات مد نظر را در قالب یک فایل پاورپوینت متناسب با فایل راهنمای تهیه پاورپوینت تهیه نموده و به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و با درج عنوان RastakPrize ارسال نمایید.

خاطر نشان می‌کند جایزه نوآوری رستاک با حمایت شرکت سرمه ساویز و صندوق نوآوری و شکوفایی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا، در نخستی نشست سرمایه‌گذاری سال ۹۸ خود،‌ این رویداد را برگزار خواهد کرد. جایزه رستاک به برترین استارتاپ‌هایی تعلق می‌گیرد که در طی یک سال گذشته، بهترین عملکرد را از نظر میزان دستیابی به شاخص‌های کلیدی عملکرد? خود به جای گذاشته باشند. هدف از برگزاری این رویداد سراسری، توجه به استارتاپ‌های سرتاسر کشور، تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه، و توسعه اکوسیستم کارآفرینی است.
پس از جمع‌آوری اطلاعات استارتاپ‌ها، فرایند داوری و ارزیابی‌های اولیه ایده انجام گرفته و ۱۰ استارتاپ برگزیده شناسایی می شوند. مرحله پایانی روز هشتم اردیبهشت و در حضور سرمایه‌‌گذاران نیک‌اندیش و سایر سرمایه‌گذاران مدعو اکوسیستم برگزار می‌شود. استارتاپ‌های برگزیده برای ارائه خود ۵ دقیقه مهلت ارائه? و ۵ دقیقه مهلت پاسخگویی ?به داوران را خواهند داشت و در پایان نشست، به سه استارتاپ برگزیده به ترتیب? ۲۰، ?۱۰، و ?۵ میلیون تومان جوایز نقدی بلاعوض اهدا خواهد شد. علاوه بر این استارتاپ‌های برگزیده در اولویت سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاران کارایا نیز قرار خواهند گرفت.

علاقمندان برای شرکت در این رویدد می‌توانند به آدرس https://evand.com/events/rastakprize نیز مراجعه نمایند. در وب‌سایت ایوند نیز بخشی برای ثبت نام استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند در آن قسمت نیز،‌اطلاعات خود را تکمیل و ارسال نمایند.

خواندن 126 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 13:06

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.